021-22388301 __021-22388302

تهران , سعادت آباد ,خیابان سرو شرقی , خیابان مجد

مرکز جراحی سعادت آباد طبقه پنجم

بهترین کلینیک روانشناسی تهران کجاست ؟

بهترین کلینیک روانشناسی تهران کجاست ؟

افراد در طول دوران زندگی خود ممکن است با مشکلات روحی و روانی مختلفی مواجه شوند. اولین اقدام موثر کمک از یک روانشناس باتجربه است. با انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی تهران، باتوجه به نوع مشکلی که دارید، از خدمات مشاوره و درمان بهترین روانشناسان یا روانپزشکان این مراکز بهره‌مند شوید. از آنجایی که حوزه روانشناسی بسیار گسترده است و مشکلات مربوط به این حوزه نیز بسیار متعدد است، متخصصانی که تنها در یک حوزه فعالیت می‌کنند، می‌توانند بهترین راهکارها را ارائه دهند. در ادامه شما را با خدمات، تجهیزات و روش‌های نوین درمانی مراکز روانشناسی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ارائه انواع خدمات در بهترین کلینیک روانشناسی تهران

کلینیک روانشناسی ، تمام خدمات مربوط به موضوع روانشناسی و مشاوره را در تمام زمینه‌ها توسط پزشکان مجرب ارائه می‌دهد. در مراکز روانشناسی علاوه بر روانشناسان، روانپزشکان نیز مشغول به فعالیت هستند که هر یک از این افراد با توجه به تخصصی که دارند، می‌توانند در زمینه‌های مختلف از جمله شغلی، تحصیلی، طلاق، ازدواج و خانواده مشاوره‌های مهم و اصولی بدهند.

 

کلینیک روانشناسی

  • مراجعه کنندگان می‌توانند برای سلامتی روان، تعیین هوش و مشخص کردن تیپ شخصیتی خود از انواع تست‌ها و آزمون‌هایی که در این مراکز برگزار می‌شود، بهره‌مند شوند.
  • کسانی که نیاز به استفاده از دستگاه‌های تخصصی از جمله نوروفیدبک، بیوفیدبک یا سایر دستگاه‌ها دارند در مراکز تخصصی روانشناسی می‌توانند این خدمات را دریافت کنند.
  • مهمترین بخش فعالیت‌های مراکز روانشناسی ارائه خدمات غیرحضوری است. بسیاری از مراکز معتبر این توانایی را دارند تا با اعزام مشاوران و روانشناسان برجسته، خدمات روانشناسی را در تمام حوزه‌ها در منزل ارائه دهند.
  • پزشکان و روانشناسان خدمات روان درمانی خود را در تمام گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و میانسال ارائه می‌دهند.
  • افراد با اختلالات مختلفی از جمله بیش فعالی، اضطراب، افسردگی ، بی‌اشتهایی عصبی، وسواس فکری، اختلال عملکرد جنسی، اسکیزوفرنی، مصرف مواد مخدر، اختلالات دو قطبی و سایر اختلالات به مراکز روانشناسی مراجعه می‌کنند. یک مرکز روانشناسی مجهز و معتبر این توانایی را دارد تا تمام اختلالات را توسط روانپزشکان و روانشناسان مجرب برطرف کند.

 

تفکیک بخش‌های مختلف در بهترین کلینیک روانشناسی تهران

یکی از مزیت‌هایی که بهترین کلینیک روانشناسی تهران دارد و آن را نسبت به سایر مراکز متمایز می‌کند، جداسازی بخش‌های درمانی است.

کلینیک کودکان

در بهترین مرکز روانشناسی، یکی از بخش‌ها به کودکان تعلق دارد. دوران کودکی یکی از مهم‌ترین دورانی است که اگر به درستی سپری نشود، در بزرگسالی، کودک دچار مشکلاتی خواهد شد. به دلیل اهمیت این موضوع، کلینیک روانشناسی کودک در مرکز روانشناسی به طور مجزا به مشکلات کودکان می‌پردازد.

کلینیک نوجوانان

بخش دیگری که در مراکز روانشناسی اهمیت دارد، کلینیک نوجوانان است. دوران نوجوانی یک دوره بسیار مهم برای دختران و پسران است، دورانی که بلوغ را تجربه می‌کنند. در این دوران شخصیت نوجوانان شکل می‌گیرد، تغییرات تفکری، جسمی، روحی و روانی را تجربه می‌کنند، برخی ممکن است با استرس و اضطراب روبه‌رو شوند، از این رو در بخش کلینیک نوجوانان به طور اختصاصی به مشکلاتی که نوجوانان با آن‌ها درگیر هستند از جمله مشکلات جنسیتی، ارتباطات عاطفی و سایر مشکلات پرداخته می‌شود.

کلینیک خانواده

بخش دیگری که در یک مرکز روانشناسی ارائه خدمات می‌دهد، کلینیک خانواده است. خانواده‌ها در کنار هم جامعه را تشکیل می‌دهند و اگر خانواده‌ای با مشکلاتی همراه باشد، در جامعه نیز تاثیر خود را می‌گذارد. از این رو در کلینیک خانواده مشکلاتی که به خانواده‌ها مربوط می‌شوند مورد بررسی قرار می‌گیرند. خانواده‌هایی که دچار مشکلات بهداشت روانی هستند می‌توانند به این کلینیک‌ها مراجعه و راه حل‌های اصولی و منطقی دریافت کنند.

 

روانشناسان مجرب در بهترین کلینیک روانشناسی تهران

یکی از فاکتورهایی که به هنگام انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی تهران باید به آن توجه کنید، روانشناسان و روانپزشکانی هستند که در کلینیک آماده ویزیت بیماران و مراجعه کنندگان هستند. یک روانشناس باید از ویژگی‌های مهمی‌برخوردار باشد تا بتواند به عنوان یک درمانگر راه حل‌های منطقی را برای مشکلات مراجعه کننده در نظر بگیرد.

  • یک روانشناس باید با طیف مختلفی از گروه‌های سنی ارتباط موثر برقرار کند. کودکان نسبت به بزرگسالان متفاوت هستند؛ یک روانشناس باید به کودک احترام بگذارد و به او اجازه دهد تا مشکلات خود را بیان کند. روانشناس باید بتواند به کودک اعتماد به نفس لازم را بدهد تا او با گفتن مشکلات خود، بخشی از روش درمان را مشخص کند.
  • یک روانشناس باید این توانایی را داشته باشد تا با گوش دادن و تفسیر درست صحبت‌های مراجعه کننده، بهترین تصمیم‌ها را بگیرد. همچنین باید به زبان بدن کاملاً آشنایی داشته باشد تا از طریق تماس چشمی و بررسی زبان بدن، مشکلاتی که در بیمار پنهان شده‌اند را پیدا کند. مهارت ارتباطی بین فردی برای روانشناسان بسیار اهمیت دارد، باید یک روانشناس بتواند به صورت کلامی، واضح و موثر با مراجعه کننده ارتباط برقرار کند.
  • یکی از ویژگی‌های مهم یک روانشناس خوب، توانایی در عدم قضاوت است که این موضوع می‌تواند در روند درمان بیمار تاثیر مثبتی داشته باشد. یک روانشناس با بیمار یا مراجعه کننده ثروتمند، فقیر، جوان یا مسن برخورد خواهد داشت، او باید متناسب با جایگاه هر فردی بتواند یک واکنش درست از خود نشان دهد. روانشناس نه تنها باید از مراجعه کننده خود حمایت نماید، بلکه نباید از عملکرد گذشته او انتقاد کند. چنین قضاوت‌هایی باعث می‌شود اعتماد بیمار تضعیف شده و روند درمان را در پیش نگیرد.
  • داشتن مهارت حل مسئله از دیگر ویژگی‌های روانشناس مجرب و خبره است. جوهر کاری یک روانشناس، حل مشکلات است که می‌تواند با جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات و استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های مناسب، به مراجعه کننده کمک به موقعی کند.
  • خلاق بودن از دیگر مشخصه‌های یک روانشناس در بهترین کلینیک روانشناسی تهران است. برای بهبود کیفیت زندگی بیمار و رفع مشکلات او، این روانشناس خلاق است که با راه حل‌ها، تکنیک‌ها و پیشنهادات می‌تواند مسیر درمان بیمار را سهل و آسان‌تر کند.
  • مراجعه کنندگان هر یک نسبت به دیگری دارای رفتارهای متفاوتی هستند و اینکه هر بیمار نیازمند چه راه حلی است، به آسانی امکان‌پذیر نخواهد بود. دیدارهای اولیه بهترین فرصت هستند تا روانشناس بتواند اطلاعات لازم را کسب کرده و به دنبال آن با سوالات روشنگری، بهترین راه حل‌ها را ارائه دهد.
  • دانش در تمام سطوح پزشکی در حال تغییر و ارتقا است. کسانی که در حوزه روانشناسی در حال فعالیت هستند با تحقیقات، آزمایش‌ها و تست‌هایی که انجام می‌دهند حوزه روانشناسی را گسترش داده و درمان‌های جدیدی را برای مشکلات بیان می‌کنند. یک متخصص اولا که برای موفقیت خود باید تنها در یک شاخه فعالیت داشته باشد، دوما روش‌های نوین درمانی را دنبال و آن‌ها را به کار گیرد.

 

استفاده از روش‌های نوین درمانی در بهترین کلینیک روانشناسی تهران

مراجعه کنندگانی که به مراکز روانشناسی مراجعه می‌کنند، با مشکلات مختلفی رو به رو هستند که برای هر یک از مراجعه کنندگان، الگوهای درمانی مشخصی در نظر گرفته می‌شود. روانشناس با تجربه بهترین کلینیک روانشناسی تهران باید دانش خود را همیشه به‌روز نگه دارد و با روش‌های نوین درمانی کاملا آشنا باشد. روانشناس از طریق روش‌های نوین درمانی، افکار و رفتار مراجعه کننده خود را بهتر درک می‌کند، علائم را به خوبی تشخیص می‌دهد و بسیاری از مسائل عاطفی، رفتاری و ذهنی مراجعه کننده را در کوتاه مدت برطرف می‌کند.

درمان‌های نوین توانسته‌اند بازخوردهای مثبتی داشته باشند، بسیاری از بیماری‌ها از جمله اضطراب ، افسردگی، اختلالات وسواس فکری، اختلالات شخصیتی، به خوبی درمان می‌شوند و برای کسانی که دارای مشکلات عاطفی هستند یا کسانی که دچار اندوه و غم هستند، روش‌های نوین درمانی بسیار موثر بوده است. از روش‌های درمانی نوین، درمان شناختی رفتاری، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد، رفتار درمانی، درمان شناختی تحلیلی، درمان شناختی، درمان رفتاری دیالکتیکی، شناخت درمانی مبتنی بر ذهن، درمان‌های انگیزشی و سایر درمان‌ها را می‌توان نام برد. یک روانشناس مجرب با تشخیص درست، می‌تواند بهترین روش درمانی نوین را در پیش بگیرد.

 

دسترسی به انواع تجهیزات درمانی در بهترین کلینیک روانشناسی تهران

فناوری، مرز جدیدی را در حمایت از سلامت روان افراد باز کرده است. دستگاه‌هایی که توانسته‌اند راه‌های جدید را برای افزایش سلامت روح و روان افراد ایجاد کنند. بسیاری از روش‌های نوین درمانی، از طریق دستگاه‌های پیشرفته صورت می‌گیرد. یک روانشناس باید به خوبی با تجهیزاتی که در این زمینه کاربرد دارند آشنا باشد. برای تشخیص و درمان برخی از اختلالات دستگاه به کمک آمده و تشخیص و درمان را دقیق‌تر کرده است. دستگاه‌هایی که در زمینه روانشناسی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار متنوع هستند.

بهترین کلینیک روانشناسی تهران سعی دارد تا بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌ها را در اختیار داشته باشد. دستگاه‌هایی همچون Rtms، دستگاه الکترو شوک مغزی، نوروفیدبک، بیوفیدبک، دستگاه مترونوم، تاشیستوسکوپ، اندازه گیری خطای ادراکی مولر، نرم‌افزار گفتار آموز، حافظه بینایی کاراد، دستگاه ادیومتر گفتار و سایر دستگاه‌ها برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته می‌شود.

نتیجه گیری و جمع بندی

با انتخاب بهترین کلینیک روانشناسی تهران، انواع خدمات روان درمانی را با مجرب‌ترین روانشناسان و روانپزشکان با متدها و روش‌های نوین دریافت کنید. روانشناسان متعهد پس از شناخت مراجعه کننده و تشخیص مشکلات او، یک روش منطقی و نوین درمانی را انتخاب، تا انتها در کنار مراجعه کننده خواهند بود و به طور مرتب عملکرد روزانه و وضعیت عاطفی او را پیگیری می‌کنند. برای ایجاد تغییر در بیمار، باید باور کنند که مشکلات او قابل حل هستند، باید خوشبینی و امید را در مراجعه کننده زنده نگه دارند و به او این اطمینان را بدهند که در طول درمان، تغییرات چشمگیری را شاهد خواهد بود.

4.4/5 - (5 امتیاز)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک مغز و اعصاب _ کلینیک مغز و اعصاب تهران _ بهترین کلینیک مغز و اعصاب _ کلینیک مغز و اعصاب سعادت آباد _ کلینیک مغز و اعصاب کودکان تهران _ کلینیک مغز و اعصاب غرب تهران _ متخصص مغز و اعصاب _ بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران _ داخلی مغز و اعصاب _ متخصص داخلی مغز و اعصاب تهران _ بهترین متخصص داخلی مغز و اعصاب تهران _ متخصص مغز و اعصاب کودکان _ کلینیک روانشناسی _ بهترین کلینیک روانشناسی تهران _ کلینیک روانشناسی تهران _ مرکز نوار عصب و عضله در تهران _ بهترین مرکز نوار عصب و عضله در تهران _ کلینیک شبانه روزی مغز و اعصاب _ متخصص مغز و اعصاب سعادت آباد _روانپزشک سعادت آباد