021-22388301 __021-22388302

تهران , سعادت آباد ,خیابان سرو شرقی , خیابان مجد

مرکز جراحی سعادت آباد طبقه پنجم

بهترین متخصص مغز و اعصاب یا نورولوژیست تهران کیست ؟

بهترین متخصص مغز و اعصاب یا نورولوژیست تهران کیست ؟

بهترین متخصص مغز و اعصاب یا نورولوژیست تهران کیست ؟ بیماری هایی که در حوزه تخصص داخلی مغز و اعصاب (نورولوژی) قرار میگیرند طیف بسیار وسیعی دارند و معمولاً بیماری هایی از دستگاه عصبی مرکزی یا محیطی هستند که نیاز به درمان های دارویی دارند و آن دسته از بیماری ها که به درمان دارویی پاسخ ندهند در برخی موارد در نهایت انجام جراحی توسط جراح مغز و اعصاب برای این بیماران مورد نیاز باشد

بیماری هایی از قبیل سکته مغزی ، تشنج ، سردرد های میگرنی ، پارکینسون ، ام اس ، آلزایمر  و سایر بیماری های مرتبط با رشته تخصصی مغز و اعصاب هر کسی را نیاز مند پیدا کردن بهترین متخصص مغز و اعصاب یا بهترین کلینیک مغز و اعصاب جهت درمان این مشکلات میکند.

شناخت ، برخورد ، تشخیص و درمان این بیماری ها در حوزه  کاری متخصص مغز و اعصاب یا نورولوژیست میباشد و پزشکی که دارای سوابق درمانی بالا و کافی در حوزه این بیماری ها  داشته باشد بهترین گزینه جهت مراجعه بیماران میباشد.

بهترین دکتر متخصص داخلی مغز و اعصاب تهران، تبریز، شیراز، مشهد، اصفهان و  به عبارت دیگر بهترین دکتر متخصص داخلی مغز و اعصاب ایران برای بیماری که دچار تشنج شده است در دسترس ترین پزشک به شما در آن زمان و مکان است و باید با مراجعه به نزدیک ترین کلینیک مغز و اعصاب تا حدودی علائم بیماری را کم کرد.

تجربه، بخش جدایی ناپذیر توانمندی یک پزشک است، چیزی که باعث به اوج رسیدن او در اتخاذ تصمیم صحیح در تشخیص و درمان بیمارش پس از گذشت سالیانی از طبابت میگردد. گرچه این امتیاز با گذر زمان و افزایش سن یک پزشک روز به روز بیشتر میشود ولی اگر این کسب تجربه در کنار علم روز دنیا قرار نگیرد، کاربری نخواهد داشت.

کلنیک مغز و اعصاب طبیب

متخصص داخلی مغز و اعصاب کیست ؟

متخصص مغز و اعصاب یک پزشک  با آموزش های تخصصی در زمینه تشخیص ، درمان و مدیریت اختلالات مغز و سیستم عصبی از جمله بیماری آلزایمر ، اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) ، ضربه مغزی ، صرع ، میگرن ، مولتیپل اسکلروزیس ، پارکینسون است.

متخصص مغز و اعصاب چه کارهایی انجام میدهد ؟

تشخیص بیماری های مغز و اعصاب

متخصصان مغز و اعصاب  قادر به تشخیص شرایط پیچیده از طریق شرح حال و معاینه فیزیکی از جمله آزمایش وضعیت ذهنی ، بینایی ، گفتار ، قدرت ، احساس ، هماهنگی ، رفلکس ها و راه رفتن هستند.

انجام و بررسی تست های تشخیصی مغز و اعصاب

1 _نوار مغز (EEG)
2_نوار عصب و عضله ( EMG )
3_گرفتن و بررسی مایع مغزی نخاعی

مرکز نوار عصب و عضله تهران

کلینیک داخلی مغز و اعصاب طبیب

مرکز فوق تخصصی مغز و اعصاب و ستون فقرات طبیب در تهران و منطقه سعادت آباد آماده خدمت رسانی به شما بیماران گرامی میباشد تا در مسیر درمانی پیش روی شما بهترین و کامل ترین خدمات را تجربه کنید

پزشکان کلینیک داخلی مغز و اعصاب این مجموعه از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در این حوزه تخصصی میباشند

برای اطلاعات بیشتر با شماره های تماس کلینیک ارتباط برقرار کنید.

دکتر قائمه نبئی

دکتر قائمه نبئی

متخصص داخلی مغز و اعصاب

دکتر مازیار امامی خواه

دکتر مازیار امامی خواه

متخصص داخلی مغز و اعصاب

Rate this post

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلینیک مغز و اعصاب _ کلینیک مغز و اعصاب تهران _ بهترین کلینیک مغز و اعصاب _ کلینیک مغز و اعصاب سعادت آباد _ کلینیک مغز و اعصاب کودکان تهران _ کلینیک مغز و اعصاب غرب تهران _ متخصص مغز و اعصاب _ بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران _ داخلی مغز و اعصاب _ متخصص داخلی مغز و اعصاب تهران _ بهترین متخصص داخلی مغز و اعصاب تهران _ متخصص مغز و اعصاب کودکان _ کلینیک روانشناسی _ بهترین کلینیک روانشناسی تهران _ کلینیک روانشناسی تهران _ مرکز نوار عصب و عضله در تهران _ بهترین مرکز نوار عصب و عضله در تهران _ کلینیک شبانه روزی مغز و اعصاب _ متخصص مغز و اعصاب سعادت آباد _روانپزشک سعادت آباد