نام  : دکتر آگاه اشرفی دهکردی

رشته تخصصی : روانپزشکی

مدارج علمی : بورد تخصصی روانپزشکی

حوزه فعالیت : درمان اختلالات خلقی (افسردگی، اختلال دوقطبی و…)، اختلالات اضطرابی، بی‌خوابی ، وسواس ، اختلالات جنسی، اختلالات روان‌تنی، انواع اعتیاد، روان‌درمانی تحلیلی و گروه درمانی 

محل فعالیت : کلینیک روانپزشکی طبیب 

بیوگرافی شخصی

متولد سال ۱۳۶۷ در استان مازندران، شهرستان ساری. در خانواده‌ای فرهنگی پرورش یافت و دوره‌ آموزش راهنمایی و دبیرستان را در مدرسه‌ استعدادهای درخشان شهید بهشتی ساری( سمپاد) سپری کرد. در سال ۱۳۸۶ در کنکور سراسری علوم تجربی رتبه ۱۹ منطقه را کسب نمود و وارد رشته‌ی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران گردید و سپس در سال ۱۳۹۴ با معدل ۱۸ از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او با توجه به رتبه و معدل ممتاز توانست مستقیماً در آزمون تخصص همان سال شرکت کند و با رتبه‌ی ۳۵۰ با توجه‌ به علاقه‌ی وافرش به علوم اعصاب و روان‌شناختی، رشته‌ی روان‌پزشکی را به عنوان اولین انتخاب برگزید و به عنوان اولین نفر در این رشته پذیرفته شد.
در طول ۴ سال آموزش و کسب تجربه‌ی درمانی در بیمارستان روزبه نزد بزرگ‌ترین اساتید روانپزشکی ایران نظیر استاد صنعتی، استاد صادقی، استاد شریفی، استاد امینی و… به درمان انواع اختلالات روان‌پزشکی مبادرت ورزید و در سال آخر تحصیل از دستیاران برتر بیمارستان شناخته شد.
او همچنین با توجه به علاقه‌ زیاد به شاخه‌ی روان‌درمانی تحلیلی، فعالیت های جانبی و دوره‌های آموزشی تکمیلی متعددی را در این زمینه سپری کرد و انواع سبک‌های روان‌درمانی را علاوه بر درمان دارویی اختلالات روان‌پزشکی فراگرفت.
در سال ۱۳۹۷ برای اولین بار در ایران وب‌سایت اختصاصی برای آموزش بیماری دوقطبی برای بیماران مبتلا طراحی و معرفی کرد و توانست در سال ۲۰۱۹ از کنگره جهانی روان‌پزشکی اجتماعی جایزه‌ فلوشیپ روان‌پزشک جوان را از آن خود کند‌.
او همچنین از سال ۱۳۹۶ تا کنون در مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان درمان‌گر و منتور فعالیت دارد.