متخصص مغز و اعصاب کودکان طبیب

پزشکان متخصص مغز و اعصاب کودکان کلینیک طبیب

دکتر مریم رسولی نژاد

دکتر مریم رسولی نژاد

فوق تخصص داخلی مغز و اعصاب کودکان

متخصص مغز و اعصاب کودکان

بیماریهای حوزه مغز و اعصاب در کودکان طیف بسیار متفاوتی نسبت به بیماری‌های این حوزه در بزرگسالان دارد. متخصصین اطفال که دوره فوق تخصصی مغز و اعصاب را طی می نمایند در حیطه های بسیار متفاوت و متنوعی فعالیت دارند از جمله:
پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات تکاملی مغزی
غربالگری شناختی و تکاملی
تشخیص و درمان صرع در اطفال
تشخیص و درمان بیماریهای متابولیک که با درگیری سیستم عصبی همراه هستند
درمان بیماریهای عصبی عضلانی
انجام مشاوره های رفتاری و ژنتیکی به والدین پیش از بارداری
مشاهده علائم زیر در کودکان به معنی آن است که بهتر است والدین برای بررسی بیشتر به پزشکان فوق تخصص مغز و اعصاب اطفال مراجعه نمایند:
سردرد های مکرر
تشنج در کودکان ، با یا بدون تب
اختلال تکاملی (مانند تاخیر در گردن گرفتن، نشستن، ایستادن، حرف زدن، برقراری ارتباط با والدین و…)
رشد غیرطبیعی جمجمه و دور سر
ضعف عضلانی که منجر به اشکال در راه رفتن یا انجام فعالیت‌های روزمره شود
دوبینی، تاری دید و انحراف چشم ها

بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان

هنگامی که شما به پزشک متخصص مغز و اعصاب کودکان نیاز پیدا میکنید این نیاز مطرح میشود که بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان در ایران یا تهران کیست؟

بهترین متخصص مغز و اعصاب کودکان تهران باید صبور باشد. شناخت بیماری‌ های مغز و اعصاب در مرحله معاینه بالینی نیازمند صبر و حوصله است. والدین بیمار دائم در حال ابراز نگرانی هستند و کودک نیز به‌دلیل درد احتمالی یا علائم دیگری که دارد ممکن است بی‌قراری کند. پس صبر و حوصله تنها عامل راه گشا برای شناخت بیماری و تجویز آزمایش‌های بیشتر در مرحله معاینه بالینی خواهد بود.

 

کلینیک مغز و اعصاب کودکان طبیب

همکاران ما در کلینیک مغز و اعصاب طبیب واقع در غرب تهران و منطقه سعادت آباد میزبان کودکان دلبند شما هستند تا با بررسی و تشخیص زودهنگام اختلالات مرتبط با حوزه مغز و اعصاب و درمان صحیح آنها، سلامت این فرشتگان الهی و آسایش خانواده های آنها را به ارمغان آورند.

فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان تهران

 

 بهترین پزشکان مغز و اعصاب کودکان تهران – متخصص مغز و اعصاب کودکان خوب در تهران – فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان تهران – متخصص مغز و اعصاب کودکان سعادت آباد